Treceți la conținutul principal

Eu sunt

Eu sunt… sunt chipul din mulţime Aş vrea să ştiu… de-ţi este bine Aud …un zumzet de albine Văd… norul alb şi mic cum vine Vreau… prietenie de la tine Eu sunt… sunt chipul din mulţime.
Mă prefac …mai rece decât sunt Simt …spaimă, gândul negru îl alung Ating… un umăr şi aştept Mă îngrijorează… ce am cuibărit la piept Plâng… căci lacrimile îmi fac bine Eu sunt …sunt chipul din mulţime.
Ştiu… clar că soarta singur tu ţi-o faci Spun…”Doamne ajută” pentru toţi cei dragi Visez… o casă, mâţă, câine şi găini Mă străduiesc… să nu uit că am rădăcini Sper…pur şi simplu, că aşa e bine Eu sunt… sunt chipul din mulţime

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cale-n-dar, autoare, Oltea Paraschiv

Pozitionarea pe harta a Scolii Constantin Gheorghe Marinescu Galati

Scoala Constantin Gheorghe Marinescu este situata pe strada Regiment 11 Siret nr.41 A, cartier Tiglina I